triP szkolenia jacek prokop

—  Sprzedaż Doradcza — Profesjonalna Obsługa Klienta — Szkolenia Menedżerskie —


WYBRANI KLIENCI     



Znalezione obrazy dla zapytania bayer polska logo




Plik:Logo Budimex.png


Danone – Wikipedia, wolna encyklopedia







 


Znalezione obrazy dla zapytania jti logo






Okręgowe Stacje Chemiczno-Rolnicze





Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. - PSE


PZU – kompleksowe rozwiązania dla klientów flotowych. - Fleet Derby


Nowe logo SEAT-a | Gdańsk Nasze Miasto






Dla mediów - materiały graficzne do pobrania | Ultimo S.A.





0

0

0

0

0

0

triP szkolenia jacek prokop

—  Sprzedaż Doradcza — Profesjonalna Obsługa Klienta — Szkolenia Menedżerskie —


REFERENCJE

Poniższe materiały pochodzą z Kart Referencji Imiennych i ankiet ewaluacyjnych szkoleń. Zostały uzupełnione przez uczestników, którzy wzięli udział w sesjach szkoleniowych.

Jestem wdzięczny za możliwość uczestnictwa z osoba właściwą, merytorycznie przygotowaną i mającą bogaty przekaz. Jestem bardzo zadowolony, wiele  nowości, technik umiejętności komunikacji przekazał prowadzący. Polecam innym grupom, osobom tego trenera.

Stanowisko: Doradca Klienta Premium

Polecam Jacka Prokopa do prowadzenia szkoleń, gdyż profesjonalizm i zaangażowanie w prowadzone szkolenie spełniło moje oczekiwania w kontekście szkolenia. Szkolenie było energiczne i co najważniejsze wykorzystam pewne elementy w swojej pracy przy prowadzeniu szkoleń.

Stanowisko: Trener Wewnętrzny

Szkolenie prowadzone w sposób niestandardowy, wychodzące poza ramy. Prowadzący szkolenie bardzo zaangażowany, proaktywny. Uczestnicy szkolenia nie odczuli presji w wykonywaniu ćwiczeń z możliwością wyboru sposobu ćwiczeń. Bardzo ciekawe szkolenie, interesujące, opierające się na doświadczeniu. Szkolenie przeprowadzone z pasją prowadzącego. Dzięki temu szkoleniu wiele informacji zabieram ze sobą. Dziękuję

Stanowisko: Doradca Klienta Premium

Szkolenie zostało bardzo dobrze przemyślane i opracowane. Informacje nie były przekazywane akademicko, tylko w procesie, który trwał od początku i dzięki wspólnym analizom idea obsługi Klienta Private Line – kształtowała się naturalnie. Na pochwałę zasługuje Jacek, jego wiedza i postawa skracała dystans w odpowiednim stopniu.

Stanowisko: Specjalista w Sekcji Utrzymania Jakości i Kontroli

Bardzo ciekawe, szkoda że takie krótkie. Mieliśmy okazję do wymiany doświadczeń oraz wniesienia czegoś od siebie. Można z niego wynieść praktyczną wiedzę dotyczącą kontaktu z Klientem i jego punkt widzenia.

Stanowisko: Specjalista ds. obsługi sprzedaży Private Banking

Temat i zasada przekazania informacji bardzo przypadła mi do gustu. Sugeruję powrót za jakiś czas do pogłębienia wiedzy na temat radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.

Stanowisko: Dyrektor Centrum Private Banking

Dziękuję za dwa dni emocjonującego szkolenia. Szkolenie pomocne do pracy z Klientem ale i również w życiu codziennym. Dzięki temu, że oparta na psychologii dowiedziałam się czegoś więcej. Dynamiczny szkolący, wracał do wcześniej podjętych wątków zawsze, za co duży plus. Każdemu, kto działa w sprzedaży polecam takie szkolenie.

Stanowisko: Doradca Klienta Premium

Polecam szkolenie w ramach projektu Najlepsze Praktyki Sprzedaży Premium prowadzone przez Jacka Prokopa ze względu na zaangażowanie trenera. Jasny i zrozumiały sposób komunikowania (w tym budowania bezpieczeństwa w wykonywaniu aktywności szkoleniowych uczestników). Dodatkowym atutem szkolenia była pozytywna atmosfera.

Stanowisko: Trener Wewnętrzny

Wiele przydatnych i praktycznych wskazówek. Uważam, że tego typu szkolenia prowadzą do efektywności pracy z Klientem Private Banking.

Stanowisko: Doradca Private Banking

Bardzo merytoryczne szkolenie w zakresie procesu obsługi Klienta Premium. Ważne również dla mnie z punktu widzenia Train The Trainers. Przydatne do wykorzystania w bieżącej pracy.

Stanowisko: Kierownik Zespołu Sprzedaży – Bankowość Detaliczna i Premium

Bardzo pozytywna opinia o szkoleniu. Inspirujące ćwiczenia, bardzo fajna atmosfera, która spowodowała, że każdy chętnie brał udział we wszelkiego rodzaju ćwiczeniach. Bardzo dobre przygotowanie merytoryczne Jacka oraz profesjonalne podejście do szkolenia. Polecam.

Stanowisko: Trener Wewnętrzny

Niebanalne, interesujące, nie monotonne, wymagające zaangażowania. Tematyka związana z wykonywaną pracą, aczkolwiek nabyta wiedza i umiejętności przydadzą się również w życiu prywatnym. Brawo dla prowadzącego Jacka Prokopa.

Stanowisko: Doradca Klienta Premium

Szkolenie było bardzo rzeczowe i konkretne, dzięki temu zwróciłem większa uwagę na zadawanie pytań oraz używanie języka korzyści. Na szkoleniu była luźna nawet zabawna atmosfera a jednak obfitowało w wiele zagadnień  i rozwoju umiejętności, które mogą realnie wpłynąć na ulepszenie mnie jako sprzedawcy.

Stanowisko: Sprzedawca (Ambasador/Promotor AGD)

Mam już kilkuletnie doświadczenie w obsłudze Klientów. Dzięki temu szkoleniu odświeżyłem sobie starą wiedzę na temat sprzedaży oraz nauczyłem się kilku nowych przydatnych rzeczy, które na pewno mi się przydadzą w przyszłości.

Stanowisko: Sprzedawca (Ambasador/Promotor AGD)

Rewelacyjny prowadzący, angażujący słuchaczy. Jacek posiada niesamowity warsztat pracy, co powoduje zdecydowaną swobodę w przyswajaniu materiału, który jest treścią szkolenia.

Stanowisko: Regionalny Kierownik Sprzedaży

Szkolenie pozytywnie wpłynęło na moja motywację do pracy, odbywało się w przyjemniej atmosferze, prowadzący był dobrze przygotowany i w przejrzysty sposób uwidocznił zasady sprzedaży, dzięki czemu nabyłam nowych umiejętności, które będą mi potrzebne do efektywniejszej sprzedaży.

Stanowisko: Sprzedawca (Ambasador/Promotor AGD)

Ciekawie prowadzone, bez nudy, kreatywne pomysły do wykorzystania w praktyce. Szkoleniowiec Jacek był przygotowany w dobrym stopniu odnośnie produktów, które omawialiśmy. Dużo praktycznych ćwiczeń, mało przynudzania. Jasne i konkretne kierunki rozmów. Do brzegu!

Stanowisko: Sprzedawca (Ambasador/Promotor AGD)

Bardzo dobre merytorycznie i angażujące umysłowo szkolenie, którego nigdy wcześniej nie miałem. Trener bardzo ciekawie przedstawił problematykę i zagadnienia, które poprzez scenki mieliśmy możliwość przećwiczyć.

Stanowisko: Regionalny Kierownik Sprzedaży

Jadąc na to szkolenie byłem przekonany, że będzie to kolejne nudne szkolenie, z którego poza „godzinówką” niczego nie wyciągnę. Na szczęście okazało się, że byłem w błędzie. Zajęcia odbywały się w małych grupkach, praca na nich była dynamiczna, prowadzący od początku do końca utrzymywał luźną atmosferę. Umiejętności, które nabyłem podczas szkolenia przydadzą mi się w pracy handlowca jak i w życiu codziennym.

Stanowisko: Sprzedawca (Ambasador/Promotor AGD)

To było najlepsze szkolenie o technikach sprzedaży na jakim byłem. Dało mi sporo cennych informacji, mnóstwo wartości merytorycznych i praktycznych, było aktywne, dynamiczne, ciekawe i pozytywne.

Stanowisko: Sprzedawca (Ambasador/Promotor AGD)

Szkolenie oceniam na duży plus. Pokazało mi jak łatwo mogę nawiązać dobry kontakt z Klientem, który później kupi ode mnie sprzęt. Fajna atmosfera, łatwy przekaz informacji, efektywne branie udział w szkoleniu. Pierwsze prawdziwe szkolenie.

Stanowisko: Sprzedawca (Ambasador/Promotor AGD)

Więcej takich szkoleń! Pan Jacek przygotowany na 100%. Wprowadził idealną atmosferę. Przygotował nas od podstaw aż do samego szczegółu. Coś pięknego. Serdeczne dzięki.

Stanowisko: Sprzedawca (Ambasador/Promotor AGD)

To były dobrze zainwestowane pieniądze:)

Stanowisko: Dyrektor Sprzedaży